Julehilsen fra leder - #godjul

 Kjære alle sammen, god jul og snart, godt nytt år. 2020 er snart ved veis ende, og jeg ønsker å sende en ekstra julehilsen til alle medlemmene i Solør Bowlingklubb.


Det er klart at 2020 ble et mye tøffere år enn det jeg hadde sett for meg da jeg ble valgt inn som leder av Solør BK 5. mars 2020. Ikke bare skulle jeg snu økonomien til klubben på hode, opprettholde aktivitet, satse på juniorer, men også ta klubben og sporten videre inn i fremtiden. Denne jobben kunne jeg aldri ha klart alene, og jeg er så takknemlig for alle som har hjulpet. Både styret, men også medlemmene. 

Klubbens indre kjerne er på vei til å blomstre opp igjen, og jeg merker et større engasjement for å gjøre noe for klubben det året her enn tidligere. Rekrutering vil alltid være viktig, og en klubb er ikke en klubb uten medlemmene i den.  

Det er ikke lenge igjen til jul, og det er snakk om kun litt over en uke til. Da sitter du hjemme, sammen med dine nærmeste og feirer en gledelig høytid på en trygg og god måte. Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul, ta vare på hverandre også i jula. Så ses vi i 2021.

Med vennlig hilsen 
Jørgen Mathiesen



Kommentarer